Foton från fluffsemestern

Hej!
 
Skickade ett MMS-inlägg till er för ett par dagar sedan, men det verkar inte ha kommit upp. :S
Kanske för att Blogg.se gjort om hela sitt system. Då kanske de har gjort sig av med mobilnumret man skickar MMS-inläggen till också..?
Undrar just vem som fick mitt MMS då... heh. ^^;
 
Nu undrar ni kanske vad jag haft för mig den senaste tiden eftersom det inte blivit så mycket bloggat.
 
Jag och Eddecooling var till Gotland på medeltidsveckan! Och sen har vi hunnit med att åka tillbaka till Göteborg igen, så många dagar har gått åt till att hinna hälsa på folk i Dalarna innan vi åkte därifrån.
Så det har varit fullt upp.
 
Men nu är vi tillbaka igen! ^^
 
Idag känner vi oss lite mosiga både Edvin och jag, så vi kör ett fotoinlägg med bilder från de senaste knappa två veckorna idag. :)
 
 

Vi börjar på Gotland.
 
Medeltidsklädd Edvin spelar flöjt i botaniska trädgården i Visby.
Medan jag stod där och fotade kom det flera andra förbi och frågade om de fick ta kort på Edvin också. :)
Sveriges mest spontana fotomodellskarriär.
 
 
 
Lite mer från botaniska trädgården. Bara för att den var spiffig.
 
 
 
Det här är ungerska snubben köpte Edvin två flöjter utav. :) Edvin har gått och suktat efter flöjterna i flera år nu, och i år var det dags att göra nåt åt det. :)
 
 
 
Säckpipa!
 
 
 
Gycklarkompaniet Bastardus Sans tolkar bibeln. Här syns en orakad Eva. ^^
 
 
 
Ett fönster till en av de många ruinerna i Visby.
 
 
 
Gycklargruppen Mareld! :) Här med en livsfarlig medeltida pinne. I kedja för allas säkerhet.
De uppträdde fyra gånger under medeltidsveckan, och de var kanonbra! :)
 
 
 
En dörr. Bara en dörr. Men jag tyckte den var spiffig. ^^
 
 
 
Gycklargruppen Trix hade som vanligt eldshow i Nordergravar på onsdagskvällen.
 
 
 
Jag fotade lite vid stranden. Plötsligt kom en lite större våg och skvätte ner mig och kameran.
Edvin kom och undrade om vi blev blöta.
 
 
 
Sen efter Gotland hade vi bara två dagar, sen var det hemresa till Göteborg.
 
 
Har ni nånsin åkt bil med råttor i transportbur?
 
 
Det har vi. Vi åkte massor med Smulan och Golbat, och det var inga konstigheter med det. De betedde sig som vanligt. Gick runt lite, lade sig på mage nån gång och sov en stund.
 
Nu har vi åkt bil med Metapod och Luva...
Jag har bara nån enstaka gång sett råttor ligga på rygg innan Metapod och Luva. Och då bara korta stunder.
 
 
Men så fort man försöker åka bil med Metapod och Luva så ser det ut såhär:
 
Och såhär:
 
 
Och så kan de ligga i timmar.
 
Ibland ligger de på sidan också. Då lägger sig Luva, sen kommer Metapod efter och lägger sig bakom och liksom... håller om Luva med sina skitkorta små armar. Och ligger sked, liksom..
Supergulligt, men hur normalt är det?
 
Man behöver inte längre tänka på att ha underhållning med sig i bilen, det fixar pottorna så bra så. ^^;

Kommentarer
Postat av: Lisa

Välkomna tillbaka!
Aaaah, vilka små söta råttisar.

Vilka fantastiska bilder du tar, du borde göra en fotoutställning.

kram

Svar: Tack så mycket, fina Lisa! :) Vilket härligt välkomnande tillbaka efter fluffsemestern. :) Råttorna tackar så mycket för komplimangen de också, jag tror de blev lite malliga. ^^ Stor kram från oss allihop
Fluffgänget-Sandra

2012-08-18 @ 20:19:38
Postat av: Emmy

Härliga bilder! Min familj var oxå där på medeltidsveckan, fast jag följde inte med hehe :)

Svar: Tack! :) Åh, vad kul! :D Då kanske de såg Eddecooling uppträda. ^^ Tjuvkikade lite på din blogg och såg att du var i Turkiet istället. Såg jättehärligt ut på bilderna! Nu är jag avundsjuk! :) Kram
Fluffgänget-Sandra

2012-08-19 @ 17:56:52
URL: http://nattstad.se/emmyellesjo
Postat av: Petra

Nämen så hiskeligt söta råttbilder! <3 <3

Svar: Haha, nu blir råttorna malliga. :D Tack!
Fluffgänget-Sandra

2012-10-30 @ 20:52:52
URL: http://scratchblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0