Valsång

Halloj! :)
 
Nu är tentan förbi! Dock har jag dragit på mig en förkylning istället, men jag har ju faktiskt sommarlov en vecka till, så jag har tid att vara förkyld.
 
 
 
Det var ganska hemskt igår på tentan.
 
Alla som ska göra tentan sätter sig i salen, får tentan utdelad och börjar att lösa uppgifterna under absolut, sinnessjukt tyst tystnad.
 
"Vad tyst det blev" konstaterade min mage och bestämde sig för att göra något åt saken.
 
 
Resterande 6 timmar utav tentan kantades utav vad som enbart kan liknas vid "skadskjuten val tolkar Fantomen på Operan" i en liten tentasal med imponerande akustik.
 
Folk runt i kring var märkbart lite besvärade.
 
Tacka sjutton för det, de försökte ju koncentrera sig på sina tentafrågor.
 
Jorå, såatteh... Nu vet ni ju vad som har hänt sen när ni ser löpsedlarna.
 
 
 
 
Men annars då?
 
Jo, jag håller faktiskt på med en ny layout till bloggen. :)
 
Hoppas kunna få upp den imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sandra & Monty

Om det är till någon tröst så hände samma sak för mig på mitt slutprov till hundinstruktör. Det bjöds på godis som man fick ta av hur mycket man ville, och även om min mun tycker om godis så tycker inte min mage om det så den började gurgla något fruktansvärt.

Svar: Åh, tack! Känns bra att höra att det händer fler än mig. ^^; Har verkligen aldrig hört någon annan låta så när alla andra sitter tysta, det är bara jag. Skönt att äntligen ha hittat en mag-gurglarkompanjon. :) Kram
Fluffgänget-Sandra

2012-08-26 @ 19:09:24
URL: http://lordmontgomery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0