God jul!

Hej!

Det här blir spännande. Sitter just nu och bloggar från en surfplatta.
 
Första gången jag bloggar från blogg.se-appen och första gången jag ritar en "riktig" bloggbild på något annat än min goa dator.
Om det här funkar bra är det superspiffigt, det betyder att jag kan blogga när som helst och var som helst så länge jag har den mycket platseffektiva plattan med mig. ^^
 
 
Hur har eran jul varit? :)
 
Här i fluffgänget har vi ju faktiskt haft tre juldebutanter i år, som aldrig firat jul förut. Luva, Metapod och Chicko, fluffgängets hedersmedlem.
 
Råttorna tyckte det var fantastiskt. All julmaten, allt fint pynt, alla presenter och... ja, all julmaten. :P
 
 
Chicko tyckte också att jul var ett rätt spiffigt påhitt.
 
Han fick ungefär tre miljader paket, de flesta innehållande hundben i olika smaker och varianter (Visste ni att det finns hundben med bubbelgumssmak..?).
 
Men så fick han ett paket... som innehöll det mest ofashionabla Chicko kunde tänka sig.
 
En tomtedräkt för hundar.
 
 
Vi försökte få på Chicko den, men han gjorde samma sak som jag tror att Hulken hade gjort i samma situation; han fick superkrafter, vann striden och gick och tuggade på sitt bubbelgumben. :)
 
 
Nämen nu ska jag prova att posta det här inlägget innan jag råkar radera allt en gång till. :)
Får väl se hur det blir.
Har märkt några brister i blogg.se-appen; man kan inte fetstila text (eller? nån som vet hur?) och om man råkar trycka bakåt så försvinner hela inlägget.
Hoppas på en förbättring i nästa uppdatering av appen. :)
 
 
Nä, men då provar jag att posta inlägget nu då... Ett... två... TRE!

Kommentarer
Postat av: Svart Adam Solander

Verkar som ni haft trevlig jul. :-)

Svar: Jajjemen. :) Hoppas du haft en bra jul du med! Eddecooling och fluffisarna hälsar. :)
Fluffgänget-Sandra

2012-12-26 @ 00:15:15
URL: http://www.mareld.nu
Postat av: Lisa

Jag ser ingen skillnad på att du inte använt en "vanlig dator". Finfina teckningar.
Lite.... nyfiken.. vad fick sötråttorna i julklapp?

Önskar er alla i Fluffgänget en God Jul och Ett Gott Nytt År.

ps. Tack för kortet, blev så glad. kram

Svar: Råttorna fick fröstänger, godis, majskolvar och två brödkorgar. :) (De älskar att sova i brödkorgar som är upphängda i buren) Pär fick också en massa godis, och persilja! Han älskar persilja. :) Gott nytt år och god fortsättning! :) Kram från oss allihop!
Fluffgänget-Sandra

2012-12-26 @ 19:39:01
Postat av: Lisa

oops, hoppas Per inte tar illa upp att även han ingick i sötråttorna, han får se det som en komplimang.
Oj vilken massa gott de fick, hoppas de inte fick ont i magen.
kram

2012-12-27 @ 19:12:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0