Jordens undergång

Det finns väl ingen som missat att världen går under nu på fredag, va?
 
Ja, alltså, ni vet det där om mayakalendern som tar slut. Det är tydligen nu på fredag.
 
Kan bli sjukt intressant att se på nyheterna den 22:a december och se vad folk hittat på för tok dagen innan.
 
 
 
I alla fall, här sitter jag och pluggar för fullt till en tenta som är på onsdag. (sista tentan innan jul! :D)
 
Så ni vet, alltså.
Att den där Fluffgänget-Sandra, hon är en riktig kuf som väljer att spendera sina sista dagar med plugg och tentaångest.
 
 
Tänkte i alla fall att jag skulle komma undan med att agera väderflicka idag och undgå att ta av min dyrbara pluggtid (my precioussssss) till att rita nya bilder. :)
 
Så här har ni prognosen för den närmaste veckan, dårå.
(bildkälla)
 
Meteorologer har visserligen haft fel förut...
Men för säkerhets skull skulle jag ta med paraply på fredag.
 
 
 
Nåja, tänkte mest bara titta in och berätta att jag har tenta snart, och att vi hörs efter det. :) Nu måste jag nog tyvärr fortsätta med mina cykler av plugg, sömn, mat, julkalender och vild, ohämmad panik. ^^
Ses!
 
 
 
-----------------
En liten fotnot om något helt annat, mycket allvarligare.
Om jag har någon läsare som gick på min gymnasieskola i Falun eller på annat sätt kände Jan-Eric Hagberg, titta in i Jan-Erics blogg och scrolla ner ett inlägg (länk).
Där finns en länk till en insamling hos cancerfonden som är ungefär halvvägs till sitt insamlingsmål. Skänk gärna en gåva till minne utav en fin lärare och människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0