Julstök

Hej igen! :)
 
Hur går det med julstöket?
 
Här går det faktiskt förvånande bra!
 
Har redan skaffat ett antal julklappar, har idéer om vad jag ska skaffa till resten, har skrivit julkort (vuxenpoääääng!), dock inte postat dem än, har slagit in massa småpaket som vi får öppna ett var varje dag fram till jul (som en adventskalender fast i en pastatallrik på rumsbordet), har skaffat världshistoriens snyggaste julduk (vuxenpoäng!), och har skaffat en mjukisren som heter Reine (minus 30 vuxenpoäng. Men det var VÄRT det!).
 
Jag har till och med hunnit med att lyssna på julmusik.
 
 
 
Det är ganska intensivt juligt här hemma, med andra ord.
 
Kanske lite FÖR mycket enligt råttorna.
 

Vilket får mig att undra; kommer man verkligen orka hålla det här ända fram till jul?

Kan vara läge att tagga ner lite snart, kanske.
 
Men inte än. Har missat TRE avsnitt av Greveholm som jag måste ta igen på SVT Play!
 
Det är okej att titta på julkalendern om man är 23. För det är mysteriet på Greveholm. Och det är spöken.
Och det är en skitsöt ökenråtta med som jag tror Pär har kärat ned sig lite i.
 
 
 
Men hörni, nu har jag inte tid att sitta här och babbla. Vi ska ju på bio!
Beasts of the southern wild.
 
Kan berätta sen om den var bra. Så får ni lite insidertips, sådär. Den har ju premiär först den 11:e januari.
 
Så då kan ni berätta för alla att "Den där filmen ska visst vara bra. Ja, den har ju inte haft premiär än, men jag råkar känna den exceptionellt skitkända Fluffgänget-Sandra som har varit på förhandsvisningen, och hon sa att den var bra."
;)
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0