Golbat

Hej på er...

Ledsen att det är så tyst här, men nu är det verkligen bara för mycket...


I torsdags gick även Golbat bort...


Vi vaknade tidigt i torsdags morse av att hon lät när hon andades. Och när vi sen åkte till veterinären sade de att hon förmodligen hade lunginflammation.

Hon blev jättedålig väldigt snabbt och ville inte äta nånting...

Hon hade varit lite hängig redan sedan innan Smulan blev sjuk, men blivit bättre. Dock hade hon tappat mycket i vikt, detta trots att hon fick mycket god och kaloririk mat på slutet.

Veterinären tyckte inte att det fanns något annat att göra....




Just nu känns lägenheten väldigt, väldigt tom... Marsvinen finns ju kvar, såklart. Och tur är väl det.

Men världens finaste små råttflickor lämnade ett väldigt stort hål efter sig.



Ska försöka komma igång med att blogga igen nu snart... Kanske inte full takt från början, men tids nog så.
Tills dess skulle vilja dela med mig av några av mina favoritbilder på Battson, och nån på båda tillsammans.















Vi saknar dig, Battson.

Vi saknar er båda två.



Kommentarer
Postat av: Sandra & Monty

Styrkekramar och massa tankar till er <3

2012-03-01 @ 07:31:49
URL: http://lordmontgomery.blogg.se/
Postat av: MalofTheGeek

Åh.. Jag lider med er.. <3 Jag kommer ihåg när jag hade råttor och när mina gick bort.. :( Så hemskt.. <3

2012-03-01 @ 10:43:09
URL: http://malof.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vila i frid lilla Golbat hoppas du får leka på de gröna ängarna med Smulan. Stor saknad efter dessa små personligheter. Stor tröstekram till övriga Fluffgänget och tack för de fina bilderna.

kram Lisa

2012-03-01 @ 17:15:40
Postat av: kajsa

Jag beklagar sorgen.

Tack för att ni gav Smulan och Goldbat ett så fint och värdigt liv.

2012-03-01 @ 18:50:38
Postat av: Anna

Vila i frid Golbat.

Nu är hon iaf tillsammans med Smulan igen. Tyvärr är de livets gång men de gör lika ont varje gång. Och dem har sina små personligheter man bara älskar.

Massa styrkekramar till alla i fluffgänget.

2012-03-02 @ 00:04:12
URL: http://anku.blogg.se/
Postat av: Andréas

Nej, inte hon också :(

Jag lider med er...

2012-03-04 @ 05:11:48
URL: http://böp.se
Postat av: Rosalie

Lider med er!:( massor, massor av styrkekramar till er! <3

Beklagar sorgen...

2012-03-04 @ 16:08:04
Postat av: Emmy

Hej! jah vat att jag inte läst din blogg länge ALLS men det är en av dem BÄSTA JAG VET. Men jag blev väldit ledsen. Jag ville se vad som hende i febroari och blev så så så ledsen! Det blir ju inte bättre i och med att det är i den månaden jag fyller år i. Men som minne av en av dem roligaste råttan som det någonsin har bloggats om tänker jag om det nu är ok för dig döpa min nästa råtta till: SMULAN det måste vara det sötaste rått namnet NÅGONSON.

Svar: Hej! :) Tack för din kommentar! Jo, det som hände är jättesorgligt. :( Saknar dem jättemycket fortfarande! Det är helt okej för mig att du döper din nästa råtta till Smulan. :) Blir jätteglad av att höra att du tycker om henne och gillar hennes namn. Stor kram från alla oss i Fluffgänget!
Fluffgänget-Sandra

2012-10-09 @ 19:10:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0