Foton och flygplanskaparmöss

Jag och min trogne vapendragare (stativdragare) Eddecooling har fotat lite.



Vi fotade solnedgången idag. Vårat hus på bilden! ^^



Och så har jag fotat Edvin när han jonglerar käglor.



Och till sist en vääldigt arrangerad (men faktiskt nästan helt ofixad i dator, bakgrunden har gjorts lite suddigare bara) bild. ^^;
Det är en sån pendel. Som jag hängt upp i en drakljusstake. Och så tejpade jag fast min stackars mobil med blixtlampan på i bordskanten bakom. :P (jäääkla tur att ingen ringde just då)



Tycker det är väldigt kul att fota.

Och det är ju ganska lätt att bara slänga upp lite foton i bloggen för att få lite fler bilder till inlägget, speciellt om man har ont om tid. Så det kanske blir lite foton framöver också. Både med och utan fluff.

Nån bild då och då, sådär.

...Säg till om det bara är irriterande. ^^;
Vet ju att det förmodligen inte är amatörbilder av solnedgångar ni kommer hit för att kika på egentligen. :)




Men massor av djur blir det ju också såklart! :)
Precis som vanligt. lätt slipper ni inte undan. ^^





Apropå djur,
har ni läst den där artikeln om musen som håller ett SAS-plan gisslan?

Ja, hur som helst, det är en mus ombord på ett plan. Och den vägrar gå därifrån. Och planet kan inte tas tillbaka i trafik förrän musen är borta.


Det var Smulan som visade mig artikeln.
Hon hade tydligen hittat den på facebook.

När hon visade mig artikeln så var hon eld och lågor.


Smulan är ju lite svag för såna där "bad boys" (och man får väl räkna en flygplanskapande mus till just den kategorin), så jag frågade vänligt och försiktigt om det kanske var så att hon var lite förtjust i den där musen.


Smulan förklarade att jag är en tönt. Sen råkade Smulan spilla en halvliter kaffe över mig.


Sen undrade Smulan om jag nånsin hade träffat en mus.



Smulan säger att möss är små och pratar konstigt.



Så... nej, Smulan är inte särskilt kär i flygplanskaparmusen.

Bara ifall ni undrade.

Smulan tyckte mest att det var spiffigt att en gnagare lyckats ta över ett helt flygplan. Hon säger att hon själv funderat på att prova, nämligen.



Däremot tror jag att jag ska visa artikeln för Golbat sen.


Som ni säkert redan vet så har ju Golbat en lite annan syn på möss än vad Smulan har.







Och Snöff?
Han mår bra. :)

De ringde faktiskt från djursjukhuset igår och ville veta hur det gick för honom. ^^ Om såret läkte bra och sådär.

Väldigt bra gjort utav Falu Djursjukhus att följa upp sina små patienter. :)

Kommentarer
Postat av: Jag bor i din garderob :3

Haha, vilket roligt inlägg! :D Hälsa fluffgänget från monstret i garderoben! xD

2012-01-13 @ 22:57:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0