Tillbaka i Göteborg

Tjenare!

Nu är hela Fluffgänget på plats i Göteborg igen.
Skolan börjar igen på måndag, så lika bra var väl det.
Snöff klarade bilresan bra trots att han är nyopererad.



"Jamen hur går det för lille Snöff, Fluffgänget-Sandra?"


Jomen det går faktiskt väldigt bra, käre läsare!
^^
Han är väldigt pigg och så. Han går fortfarande på smärtstillande och det ska han göra i två dagar till. Sen är det slut med mediciner. Penicillinkuren tar slut imorgon.

Aptit har han också. :) Och operationsärret läker riktigt fint.
Tipp topp alltså. ^^


Vi vill passa på att skicka ut ett jättestort tack för hjälpen till Edvins pappa!




Men vad sysslar Snöff med nu när han är sjukskriven då?


Ja, han har läst en del. Lite språktidningar och annat sånt sofistikerat.

...säger han i alla fall.
Men ser ni också vad som är fel i den här annars så perfekta bilden?



...jamen han har ju tuggat på tidningen!!


"Jag har börjat läsa", jo tjena! Hade inte jag dykt upp med kameran just då så hade han satt i sig hela tidningen, det är jag säker på.


Bluffdjur.



Snart är han ju ikapp Fluffgängets eget ärkebluffdjur:


Fast henne har det ju varit ganska lugnt kring på sistone. Nästan lite för lugnt.
Till och med RaTATTOOuille, hennes tatueringsstudio, har julstängt.

Det här har givetvis gjort mig och Edvin oroligare än någonsin förut.
Vad planerar hon? Och hur?
Och kan hon bara göra det nån gång så vi slipper ligga sömnlösa fler nätter?




Vi var och veckohandlade idag, förresten.
På väg hem fick jag Edvin att bära alla kassar för att jag skulle kunna fota gatulyktor. ^^


...det är lugnt, jag betalade honom med choklad när vi kom hem. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0