Madonna

Hej! :)
 
Är tillbaka i Göteborg nu igen, så nu är bloggandet tillbaka. ^^
 
Träffade på Fluffgängets hedersmedlem Chicko när jag var i Dalarna, förresten!
 
**********Reklampaus*************
Vill du också ge husdjuret/sambon/svärmor en sån leksak som Chicko har på bilden ovan?
Gör såhär:
*************Åter till programmet*************
 
 

Vi gick en sväng med honom ned till en badplats där han lekte lite i vattnet och grävde i sanden.
 
När han var färdig såg han ut ungefär såhär:
 
Och med det ville han hälsa PUSS på er läsare. :)
 
 
 
 
Vi ska förresten på Madonnas konsert i Ullevi imorgon!
 
De har ju reat ut biljetter på andrahandssidor ett tag nu, för det är ingen större efterfrågan på dem. Så då tog vi och köpte en varsin, och en till Niklas som också följer med. ^^
Varför inte, liksom. Kul grej, billiga biljetter och inom spårvagnsavstånd.
 
 
Djuren har aldrig varit några stora Madonna-fans. Pär tycker att "hennes låtar visserligen har det rätta gunget, men vette sjutton om inte Babsan är bättre ändå".
Därför köpte vi aldrig några biljetter till dem.
 
Men nu på sistone har Luva börjat ändra sig.
 
 
Grejen är att jag vet inte om jag vågar ta med henne.
Såhär va... Luva har ganska länge velat ha en egen sångkarriär.
 
Som Marajah Kääääry...
 
Hon har stundtals varit ganska besatt utav detta.
 
 
 
Tänk om det här bara är ännu en av alla de gångerna?
 
Jamen vem vet vad som kan hända om hon får tillgång till en scen med tusentals åskådare och en mikrofon!
Jag vågar knappt tänka tanken...
 
 
Hörs efter konserten nån gång då. :) Få se om det är lika illa som kritikerna vill få alla att tro.
 
Tar inte med mig kameran dock, så det blir inga bilder från konserten. Mest för att man inte får ha med sig kamera. :P
 
Vilket är lite skumt. Hur kan det skada någon att folk har med sig kamera och skaffar sig konsertminnen?
De kan ju ändå inte stoppa alla kameror eftersom varenda smartphone har en hyfsad inbyggd kamera idag. ^^;
Ändring av regler, tack...
 
 
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Amalia

Åååå, tack Sandra. Du får hälsa alla fluffisarna från mig!

2012-07-04 @ 18:18:26
URL: http://penpusher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0