Tre år sedan...

Idag är det exakt tre år sedan Michael Jackson gick bort.
 
 
Vi satt uppe inatt och kikade på TV3 som sände This is it och Life of an icon.

Mår bara illa när jag tänker på hur folk och media systematiskt bröt ned honom under så många år. Vad man än tycker om Michael Jackson så var han en människa.
 
Jag har varit ett fan länge och är van vid att folk ungefär nu börjar tänka på rättegångarna. Jag tänker inte ta det här inlägget till att argumentera en massa.Tänk bara på att han aldrig blev dömd för något, och det på goda grunder. Och vill ni ha mer fakta än det som sensationssökande journalister presenterat så se gärna t.ex. Life of an icon.
Även om man inte tror på det så är det väl alltid nyttigt att ha fakta från båda parter innan man uttalar sig.
 
 
Nej, nu ska jag och Eddecooling käka lite tacos. Så är vi tillbaka med nya, gladare tag om nån dag igen. :)
 
Tänkte avsluta med en video (som typ alltid när jag skrivit om Michael Jackson. ^^ Reklam, reklam. Har min propaganda funkat på nån av er än? ;) )
 
Visste inte riktigt vilken jag skulle ta. Har ju postat så många redan.
Men jag tror inte att jag postat denna.
 
Tycker det är en väldigt bra video. :)
 
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0