Första bilderna

Nu är även råtta nr 2 bestämd. :)

Det blev inte den chokladfärgade som vi först hade hoppats på, men en precis lika underbar rexad helsvart liten tjej. :)


Har två bilder på dem som jag tänkte att ni skulle få se. ^^ Bilderna är inte mina, utan tillhör uppfödaren, Åsa Palm (länk till hennes hemsida).


Här är tjejen som var med i tecknad form igår:




Och här är den rexade tjejen som blev bestämd idag:



Nu gäller det bara att vänta tills de är flyttklara. :) Vore inte helt fel att kunna snabbspola fram ett par veckor, känner jag. ^^




Nej. Nu har jag lite skoljobb att göra såhär på kvällskvisten.

Men för er som känner att ni inte fått nog av bilder på djur för dagen finns den här sidan:

http://www.littlefriendsphoto.com/index2.php#/gallery1/1/

Där finns fullt med undervattensbilder på hundar som dyker efter bollar!

Till exempel den här:


:)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, vilka små sötisar, väntar med spänning. Dom skulle bara veta hur lyckligt lottade de är som får komma till er Flufflya.



kram Lisa

2012-03-14 @ 20:52:37
Postat av: Anonym

En del gör allt för att få bort råttor från sina hem och en del........

fof

2012-03-15 @ 08:31:11
Postat av: mommo

Kolla vilka jättefötter den rexade tjejen har :-D

2012-03-15 @ 17:40:04
Postat av: Sandra & Monty

Guuud vilka söta små fisar! Dom kommer få det bäst hos er ^^ Och så kommer dom ju ha världens bästa skyddsänglar!

2012-03-15 @ 21:37:11
URL: http://lordmontgomery.blogg.se/
Postat av: Ingela

Grattis min älskade dotter, Fluffhövdingen, på din födelsedag!!!!!!

2012-03-17 @ 09:54:34
Postat av: Rosalie

Naaaw, vilka små söta sötnosar! Dom kommer få det bästa hos er, bättre får man leta efter. :)

åh, är lite extra förtjust i den svart-vita.. ;3

sötnosar!♥



2012-03-18 @ 13:58:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0