Stress

Hej på er!

Ledsen för dålig uppdatering. Hade tänkt att jag skulle komma igång med bloggen ordentligt nu, men det får nog vänta tills på måndag.

Har tenta i övermorgon, och det är en kamp mot klockan för att hinna lära sig så mycket som möjligt.

Sen åker jag direkt från tentan till Dalarna och tar inte med mig datorn då det blir mycket packning ändå och jag ska flyga tillbaka till Göteborg. I helgen blir det nog fullt upp ändå för att hinna umgås med alla.
Efter flyget tillbaka på måndag morgon bär det av direkt till skolan igen med all packning, och...
Ja, ni får ursäkta så ses vi igen på måndag kväll helt enkelt. ^^;


Trevlig vecka, och trevlig helg på er!



Har inte tid att rita nåt eget idag heller, så slänger in lite tenta-humor som jag hittade på themetapicture.com


Ha det så bra, hörni. ^^

Kommentarer
Postat av: Ingela

Lycka till på tentan! Jag håller tummarna som vanligt :-D

Ska bli skoj att träffas i helgen, längtar....

Kram

2012-03-22 @ 07:57:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0