Karneval

Hej på er! :)

Nu har det varit mycket plugg ett tag... Så pass mycket faktiskt att jag inte kunde åka till Leksands medeltidsmarknad i år. :/

Edvin är där just nu. Men jag är kvar i Göteborg.

Dock har jag inte enbart pluggat den här helgen.
Jag var iväg en sväng till Hammarkullekarnevalen också. :)

Sveriges största karneval, här i Göteborg.
Lite kul måste man ju få unna sig, speciellt efter en pluggdag som i fredags när jag satt framför datorn från kl. 5 på morgonen till klockan 18 på kvällen, utan paus, bara för att få in ett grupparbete i tid...
(ett "grupparbete" som slutade med att jag fick skriva precis allt... Kanske lite toffligt, men vad gör man? Blir inte arbetet klart i tid så drabbar det mitt betyg lika mycket som betyget för den som inte arbetar, ju... Surt. :/ )

Hur som helst, jag tänkte att ni kanske skulle tycka att det vore kul att se lite bilder från karnevalen. :)















Kul var det. :) Men jag fick världens solbränna...

Och jag måste stått väldigt still, för bara ena sidan av armen är signalröd. Andra sidan är vit.
Och så syns det att jag stått med underarmarna höjda med en kamera hela tiden, för ett litet område kring armvecket är också helt vitt.
Intressantaste brännan jag haft på ett tag.

Nu; mer plugg.
Ha en trevlig söndag, allihop! :)
Och glöm inte att det är mors dag!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vilka fina bilder! Proffsfotografen i farten igen?

2012-05-28 @ 07:53:45
Postat av: Ingrid

Vilka vackra bilder! Du är ju jätteduktig :) Vilket slit du verkar ha, du är värd ett riktigt skönt sommarlov sedan.

2012-05-28 @ 08:13:16
URL: http://www.ingridskallare.se
Postat av: Lisa

Jisses vilken skärpa på bilderna, och alla färger, man blir glad av att titta på dina fina bilder. Har du en superkamera, eller är det du som är superfotograf? Tippar på en kombination.

Hälsa fluffisarna.

2012-05-28 @ 20:31:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0