Halloween

Hej igen!
 
Tänkte bara kika in och önska glad halloween!
 
Eftersom jag har tenta på fredag har jag inte haft tid till att göra några nya bilder, eller nåt annat nytt heller för den delen, så jag slänger in lite gamla bilder för halloweenstämningens skull. :)
 
Som den här t.ex. Från förrförra året.
 
Två år gammal mat har väl ingen dött av? ^^
 
 
 
Och så den här...
 
...mest för att jag inte ville vara tråkig och lägga upp Pärs "happy hallosvin"-bild här också. ^^
Den ligger redan uppe på facebook ju.
 
För er som inte vet det så har vi börjat få igång Fluffgängets sida på Facebook. :)
Sidan heter just "Fluffgänget".
(Det är alltså inte samma sida som jag skrev om för typ ett år sedan, dvs. fina Smulans privata facebookprofil. Det här är en annan.)
 
 
Så känner ni att ni har för lite fluff i erat nyhetsflöde idag är det bara att gå in och gilla.
 
 
Fluffgänget.
Lite mer fluff i vardagen.
 
 
...jag skulle behöva hyra in nån som skriver en snitsigare slogan. :P Men INTE Metapod. Metapod skriver de värsta slogans jag nånsin sett.
 
 
Några exempel är
 
"Jag pälskar Fluffgänget!" ,
 
"Fluffgänget - Till och med bättre än fisvarma leverpastejsklumpar i hallonsylt!"
 
och så Metapods personliga favorit; "Jag skiter väl i Fluffgänget, men Metapod är rätt ball alltså!".
 
 
 
Nej, nu åter till plugget. :) Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag håller tummarna som vanligt idag.
Happy Hallosvin

Svar: Tack, tror det hjälpte. :D Happy Hallosviiin! ^^ Kram
Fluffgänget-Sandra

2012-11-02 @ 07:47:37

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0