Bokmässa!!

Hej på er! :)
 
Imorgon blir det bokmässa för oss! :)
Har längtat jättelänge. Ska bli jätteskoj!!
 
Tror att jag har förberett allt.
* Vi har förköpt biljetter på internet för att slippa köa.
* Jag har tagit ut lite pengar ifall jag hittar nån bok (bankomatköerna där inne på mässan är SJUKA).
* Jag har köpt en baguett som vi ska baka i ugn och ta med oss som matsäck.
* Jag har laddat kamerabatteriet.
* Vi har gått igenom hela morgondagens program och prickat in vad vi ska gå på.
* Vi har skaffat barnvakt åt råttorna (Pär. Han är billigast, han tar betalt i gräs).
 
Har vi glömt nåt?
 
 
Kameran är viktig.
 
Jag tänkte försöka få bra bilder på så många kändisar som möjligt.
 
Inte för att jag bryr mig så mycket om majoriteten utav dem (Mark Levengood och ett antal serietecknare undantaget). Utan för att det blir en sport!
Lite som Pokémon, ni vet. Man försöker fånga alla! ^^
 
 
 
Återkommer med resultat imorgon eller på söndag. :)
 
 
 
Men nu måste jag sluta blogga!
Enligt vårt militärstrikta bokmässanschema ska vi sova om 5 minuter!
 
Godnatt på er. :) Och ha en trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0