Lite foton

Hejsan! :)
 
Känner mig både fysiskt och psykiskt som en överkörd bäver idag.. så jag tänkte att jag kanske kunde komma undan med att lägga upp ett par foton idag istället för att rita något. ^^
 
 
Kan berätta att försvarsmakten har haft ett par dagar här i Göteborg då de har visat upp sig och uppmuntrat folk att gå med.
 
De har flugit med lite flygplan över centrala Göteborg, bland annat JAS 39 Gripen.
 
Ja, och så det här Herkulesplanet:
 
 
Jag får väl lov att erkänna att jag var där och tjuvtog massa foton helt utan att vara intresserad av att gå med i nåt försvar.
Kära militärer, kan ni förlåta mig? Jag låtsades ju vara intresserad i alla fall, och jag tog faktiskt en broschyr.
 
 
 
Ja, och så var jag faktiskt på Liseberg igår också.
Jag åkte ingenting. Gick dit först på kvällen, och då bara för att se The Soundtrack of Our Lives spela.
 
 
 
 
 
 
Jag gillar Ebbot, frontfiguren. Jag tror att han skulle bli en alldeles ypperlig medlem i Fluffgänget.
Vad tror ni?
 
 
Hur som helst var konserten riktigt bra.
En grej jag tror jag har kommit på är att man sällan eller aldrig ångrar konserter man gått på. Så funderar man på att gå på en konsert så är det förmodligen en bra idé att göra det.
 
 
Nu ska jag leka lite med råttorna. De har tjatat hela dagen om att få hoppa i sängen, nu när Edvin inte är hemma och kan stoppa dem (han är i Dalarna och tränar eldshow med Mareld).
 
Och sen ska jag banne mig sova.
 
 
 
 
 
 
Och så en jättetråkig nyhet...
 
Ni behöver inte hålla ögonen öppna efter min försvunna lärare Magnus längre, är jag rädd...
Såg idag att han har återfunnits, avliden...
 
Jag har ingen aning om vad som hänt, bara att det är en sjukt stor förlust för såväl anhöriga som för universitetet.
Sänder en tanke till hans familj.
 
Vila i frid, Magnus..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0