Liten uppdatering

Hej! :)
 
 
Jag tänkte egentligen bara kika in och säga tre saker.
 
 
1. Jag är FETT stolt över er allihop! :D
Ni äger ju på det där quizet! Jag som trodde många av frågorna skulle vara rätt svåra. :)
Mina små goa, skitläskiga stalkers! ^^
 
 
2. Jag håller på att drunkna i skolarbete den här veckan, därför har jag inte hunnit blogga så mycket eller svara på kommentarer, men tänkte uppdatera duktigare till helgen. :)
Eller redan imorgon, föööör...
 
 
3. ...Imorgon (fredag) fyller råttorna år! :D
 
 
Jajjemen.
Både Metapod och Luva. Vilket sammanträffande!
 
Ett år fyller de, dårå. ^^
 
 
Så nu har ni lite mer koll på läget!
 
Och det var allt för idag! :) Ses imorgon, eller i övermorgon!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Grattis mina små söta barnbarn <3 Present kommer på posten idag ^^

Svar: Presenten kom fram i tid! Och dina barnbarn blev jätteglada. ^^ Ska hälsa från dem och tacka så mycket. Kram!
Fluffgänget-Sandra

2013-03-01 @ 07:57:46
Postat av: Lisa

GRATTIS!! vad ljuvliga dom ser ut sötisarna.

Svar: Råttorna hälsar och tackar så mycket! :) Kram!
Fluffgänget-Sandra

2013-03-01 @ 20:45:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0