Luftens hjältar

Nu sitter vi på flyget!
 
 
Ja, om inte något oförutsett hänt. Som att en mus håller hela flygplanet gisslan. Det har ju hänt förr.
 
Det här inlägget är ju tidsinställt, dårå.. Så jag skrev det egentligen igår. Jag siktar dock på att få upp inlägg här under tiden vi är i Tanzania också. :) Inga tecknade, dock. Ritplattan och datorn stannar hemma. Men foton! Och text kanske. :)
 
Jag tänkte att jag skulle försöka hitta Simba åt er. Jamen ni vet, han den afrikanske skådespelaren känd från filmer som "Lejonkungen". Han den lurviga. Lejonet. Ni veeet.. Han har ju inte synts till så mycket på senare år. Dragit sig tillbaka, liksom. Men jag tänkte hitta honom. Lite "Searching for sugar man", liksom. Fast "Searching for Simba".
 
Hur som helst, jag är ju inte helt säker på hur det kommer gå att använda blogg.se ifrån Tanzanias internetcaféer. Så OM jag skulle uppleva några svårigheter med att ladda upp bilder här så kommer jag ladda upp bilder på en annan sida istället och posta länken till den på bloggen.
 
Jamen då så!
 
Hoppas kunna få lite bra bilder på djur och sånt där nere.. Hoppas kan man ju alltid. ^^
 
Men har jag lyckats få en hyfsad bild på det här vilddjuret så ska jag nog kunna få nån enstaka bra bild från Afrika också:
 
(Sen behöver jag ju inte berätta att det tog mig en halvtimme att få den där bilden. :) De flesta bilder jag fick var suddiga av nån anledning. :P ...fast nu berättade jag ju det i alla fall)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det var värt besväret, så vacker liten råttis, skimrar i blått och ögonen med.
Spännande äventyr ni ska ut på.
Önskar er en fin vistelse och en trevlig sommar.

kram

2013-07-01 @ 21:50:09
Postat av: Petra Ögren

Hoppas ni hittar Simba där på något djungelhak för djungelskådisar som dragit sig tillbaka. Han kanske har fullt upp med familj och barnbarn och så numer.

Tjusig bild på tjusig, söt liten råttis med skimrande vacker päls. Bra där. :)

2013-07-12 @ 10:32:04
URL: http://scratchblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0