Luvas förslag

Hej!
 
Fullt ös på skolfronten... Ser fram emot att det blir sommar sen så jag hinner med bloggen lite bättre! :)
 
Luva har tänkt sig att jag kanske lägger ganska MYCKET mer tid på bloggen då...
 
Luva har lagt fram en idé om hur jag ska börja teckna henne i sommar.
 
Ja försökte förklara för Luva att det ju skulle ta lite FÖR mycket tid om jag ska börja teckna allt i bloggen sådär som hon föreslog...
 
Men rådig är hon, den lilla rådisen.
Hon tog kvickt fram ett förslag på hur jag skulle kunna minska tidsåtgången och ändå få tid att teckna Luva sådär:
 
Just nu ligger Luva på rygg, nedbrottad av Soochong.
 
Och Metapod kontrollräknar sina ögonbryn.

Kommentarer
Postat av: Petra

Alltså du är ju helt grymt fantastiskt duktig på att teckna. Jag skulle nog aldrig få till en så fin tecknad råtta så som Luva föreslog att du skulle teckna henne. Skulle troligen inte få till något liknande av hur du brukar teckna råttorna och Pär i bloggen heller.
Du är ju så rolig med, jag ser alltid fram emot att få läsa ditt nya blogginlägg. Längtar också till sommaren nu när du skriver att du kommer hinna med bloggen mer då, hihihi.

Fick Metapod sina ögonbryn till rätt antal då? ;)

KRAM

Svar: Tack så mycket!! :) Vad gulligt utav dig! Det är ju nästan lite fusk dock, jag använder ju ritplatta på datorn. Alltid mycket enklare att rita på datorn, blir nånting fel är det bara att trycka på ångra. ^^ Har gått så långt att ibland när jag ritar på vanligt papper så letar jag efter ångra-knappen så fort det blir fel, och blir sjukt besviken varje gång jag märker att den inte finns där. :) Haha, Metapod hittade faktiskt inga ögonbryn alls på sig själv och blev lite orolig. :D Lyckades lugna henne med att dom nog finns där någonstans, men är i exakt samma färg som pälsen, därmed kan hon välja själv hur många hon har. :) Stor kram till er allihop!
Fluffgänget-Sandra

2013-05-09 @ 12:32:34
URL: http://scratchblack.blogg.se/
Postat av: Ingela

Du ÄR suveränt duktig på att teckna, men det har jag ju alltid berättat för dig. Jag tycker Luva ser tjockare ut på den vänstra råttan....så det är nog bäst att du fortsätter som du gjort tidigare. Ser fram emot att få komma ner och gosa med mina barnbarn. Kram

2013-05-10 @ 08:01:43
Postat av: Petra Ögren

Men det är ju jättepraktiskt att kunna välja hur många strån man vill att sina ögonbryn ska bestå av, hahaha.
Låter kul med ritplatta faktiskt. :)

2013-06-24 @ 15:54:19
URL: http://scratchblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0