Fluffgänget - återkomsten

Men HEJ pluttisar! :)
 
Ja, nu händer det grejer! Efter en alldeles för lång bloggpaus så är den där lilla råttstinkande fluffbloggen igång igen.
 
Vi reser oss igen, som en fenix ur askan!
 
...en skitliten, lite småfet fenix som bryter mot fysikens alla lagar. Men likväl en fenix, och icke desto mindre imponerande. *harkel* ^^
 
 
Ja, och det finns ingen som är gladare över den här återuppståndelsen än råttorna! Att vara utanför rampljuset så länge... Det tog hårt på dem.
 
I början tyckte de att det var rätt skönt. Jamen ledighet, chansen att förverkliga sig själva och möjligheten att äta sin vikt i makaroner utan att bli uthängda på internet.
 
Men efter ett tag blev de rastlösa. Och de började vända ut och in på sig själva i försök att vara så pass intressanta att jag bara inte kunde låta bli att blogga om dem.
 
Ja, de har försökt nästan allt för att få min blogg-uppmärksamhet.
 
Eldjonglering på enhjuling...
 
 
 
..ett mer eller mindre historiskt korrekt återgivande utav belägringen av Troja...
 
 
 
...Ja, till och med utpressning!
 
 
Ja, så nu bloggar jag igen. :)
 
Jag blev övertalad utav Soochong, faktiskt. Hon hade en hel lista med bra argument. De flesta involverade någon form utav ifrågasättande utav rått-tanternas mentala stabilitet..
 
Har fortfarande dundrande mycket att göra dock, så jag tänkte att jag inte skulle lova för mycket. Men ett blogginlägg per vecka ska jag väl kunna sikta på. :)
 
Jamen då så! Då kör vi!

Kommentarer
Postat av: Signe

Nämen, välkommen tillbaka :)

2014-01-30 @ 21:28:14
Postat av: Ingela

Härligt! Har saknat läslig information om vad mina barnbarn håller på med. Öppnar bloggen varje dag i förhoppning om att få se bilder på de små. Välkommen tillbaka! Men kom ihåg att plugga också ;-D

2014-01-31 @ 08:12:07
Postat av: mommo

Ääääntligen. Kramisar

2014-01-31 @ 11:42:15
Postat av: Ingrid

Härligt! Välkomna tillbaka. Kul att se vad råttisarna har för sig :)Kram

2014-01-31 @ 17:03:46
Postat av: Elena

Härligt att orken kom tillbaka!

2014-02-09 @ 23:26:49
Postat av: Petra

Härligt inlägg, full av humor som vanligt. :)

2014-05-24 @ 16:37:24
URL: http://scratchblack.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0