Skryt och ...tapetklister?

Måste få skryta lite också.

Jag gjorde ett tenntrådsarmband idag!


Var i Korsån och hälsade på min mormor som tillverkar såna (för att se smycken som hon tillverkat, klicka här).
Jag har alltid velat prova, så jag fick lite material, vägledning och hjälp utav henne. ^^

Och det gick ju rätt bra ändå!

Fick även med mig lite material hem, så jag kan göra några fler också. :)

Det var riktigt kul, fast det var jobbigare att sy än jag någonsin kunnat ana. ^^;



Mår lite konstigt nu på kvällen. Tror att det är någon sorts förkylning som fått tag i mig.
Så det blir tyvärr inga ritade bilder idag. Det får bli imorgon istället, skulle nog behöva sova nu.

Istället tänkte jag att ni kunde få vara med i en liten tävling. :)



Gissa maten


Din uppgift är att lista ut vad sjutton det här är för något:


Enda ledtråden ni får är att det är något ätbart.

Lycka till. ^^

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Kan det vara kokt blomkål med något kryddgrönt??? Fortsätter gissa ...

2010-08-17 @ 08:04:34
Postat av: Fluffgänget-Sandra

Blomkål är det tyvärr inte, fast jag måste erkänna att det var väldigt likt. :)

Ni får fortsätta gissa. ^^

2010-08-17 @ 17:12:16
URL: http://fluffganget.blogg.se/
Postat av: Signe

Jag har verkligen funderat över det där flera gånger nu..... :P

2010-08-18 @ 18:38:26
URL: http://miinisiigne.blogg.se/
Postat av: Lisa Johnsson

Ser lite läskigt ut, fett, men jag sätter en femma på klimp :)

2010-08-18 @ 21:34:15
Postat av: Mommo

Din Mor är ju kokerska, hon måste väl känna igen det?

2010-08-19 @ 18:46:18
Postat av: Mor

Har ni ätit eller ska ni? Har mommo varit i farten? Tänkte eftersom hon inte gissade på nåt...

2010-08-19 @ 22:52:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0