Kärlek!

Detta inlägg har ett soundtrack.
Men eftersom det snart är val och demokratin gör sig påmind så skall även detta blogginlägg vara demokratiskt. ^^
Ni får nämligen välja låt!

Låt nr 1, för er som vill ha en fin klassiker:


Låt nr 2, för er som vill ha det på svenska:


(Även om jag anspelar på valet så finns det helt ärligt inga politiska åsikter gömda i låtbeskrivningarna, sluta leta)



--------


Idag fick vi en liten överraskning.
Det visade sig att bakmaskinen och dammsugaren fattat tycke för varandra!

Vi hittade dem såhär:

Dammsugaren Elektrolux håller helt klart om bakmaskinen Melissa.

Vad fint. :)

Och vilka fantastiska ungar de kommer få! Som både städar och bakar.
Dessa två har då min helhjärtade välsignelse i alla fall. ^^


Hur som helst så har stämningen i lägenheten spridit sig...



...till våra salt-och pepparkar:



...och till de två nya hyresgästerna, som jag ju lovade igår att jag skulle visa bild på:

De här två stod på bordet när vi kom hem.
Vilket gör det legitimt för mig att för tredje gången i denna blogg anspela på ordspråket "när katten är borta dansar råttorna på bordet". :D



Angående bearnaisesåsen förresten!
Lisa hade lämnat en kommentar om att det inte alltid är bäst att laga allt själv från grunden.
Så sant.
Fast... jag tror att det är så pass illa att såsen på bilden faktiskt var en sån där pulver-sås... ^^

Kommentarer
Postat av: Mommo

Snälla, kan vi inte låtsas att den är gjord från grunden ^^ Påssås kan väl ingen normal människa misslyckas med, eller,,,,

2010-08-22 @ 20:16:32
Postat av: Ingrid

Hi hi ... förstod att det var du, mommo ... Tydligen så kan man det :)

2010-08-22 @ 20:40:13
Postat av: Fluffgänget-Sandra

Haha, ingen normal människa, nej... :D

2010-08-22 @ 20:56:52
URL: http://fluffganget.blogg.se/
Postat av: Lisa

Va?? Pulversås! Hrm, går det att misslyckas med, det måste i så fall vara ett mirakel:D

2010-08-23 @ 12:12:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0