Fångarna på fortet

Vi hade lite tråkigt idag, så vi tappade ett ägg i köksgolvet för att göra saker lite mer spännande.

Och spännande blev det. Moppskaftet tyckte att det var läge att gå sönder.

Så vi fick improvisera.

Edvin knöt fast ett snöre i mopphuvudet och körde fisketekniken.


Rent blev det. Efter ett tag.

Men vi skaffar nog ett nytt skaft till nästa gång.



Sen tänkte jag att ni skulle få chans att ta revansch i...

Gissa maten! ^^



Denna gång bör det vara en aning lättare än förra gången. :)

Vad tror ni att det är?



Fångarna på fortet har ju börjat sändas på nytt, kanske ni har märkt.

Golbat älskar det programmet. Hon har till och med sökt dit.

Tyvärr fick hon ett nej, och sedan dess har hon varit lite lättretlig...



Och Smulan vet liksom inte när det är dags att sluta...




Fick hem min kurslitteratur idag!


En bok på ca 1600 sidor med tillhörande dvd.

Den förklarar vad en cell är förnågot.

^^


Nej, nu börjar det allt bli sovdags. :)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ugnspannkaka! Väldigt bubblig sådan....

2010-08-25 @ 07:55:38
Postat av: Ingrid

Visste ju jag också... det är ugns/tjockpannkaka ju...

2010-08-25 @ 09:46:02
Postat av: Fluffgänget-Sandra

Helt rätt. ^^ Lite för lätt kanske. Skulle redigerat bort ugnen och bara visat pannkakan. ^^

2010-08-25 @ 10:37:37
URL: http://fluffganget.blogg.se/
Postat av: Mommo

ÄBB, du kan få gå en matlagningskurs hos mig ^^

2010-08-25 @ 20:47:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0