Men det är ingen vanlig kastrull, det är en rymdhjälm!

Ensam hemma med djuren igen.
Edvins syster, Signe, tar studenten imorgon så Edvin åkte hem för att gratta. ^^
Hade gärna varit med jag också, men Jammy måste fortfarande tvångsmatas. Och Pär har inte riktigt lärt sig hur man gör än.
Han... siktar inte så bra.


Ni kan hur som helst ta det lugnt, djuren är i goda händer. :)



Hittade nyss en liten lapp i ett slarvigt igenklistrat kuvert som Golbat hade bakom örat. Kuvertet var adresserat till
Edvinn, co. Edvinns mamma, och hade ett litet tassavtryck som frimärke.


Vad ska nu detta betyda?

Kommentarer
Postat av: Lisa (limajo)

Tappra lille Jammy, hoppas han piggar på sig. Snålt att han inte kunde få ett klistermärke, det är han värd. Eftersom jag inte vet hur det här med htlm fungerar så kan jag inte klistra in något här.

Ville ge honom ett litet nalle puh hjärta.



2010-06-10 @ 21:46:06
Postat av: Sandra

Jammy hälsar så mycket tack för tanken med det lilla nalle puh hjärtat. :)

Vet inte heller om det går att klistra in sådant i kommentarer. Ska prova och se om det går.

Kramar ifrån mig och Jammy!

2010-06-12 @ 11:23:59
URL: http://fluffganget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0