Fluffgänget testar: barn

Hittade en ganska sjuk sida på internet.

Väldigt sjuk, faktiskt.

Har du nånsin undrat vad resultatet skulle se ut om du fick barn med en kändis?

Det hade inte jag.

Men när man nu snubblar över sidan måste ju vi på Fluffgänget testa den. ^^




Så här har ni resultatet!




Jag och en löjligt het mupp.
Alltså... jag kan ju se hur den är lik mig, men om jag var muppen hade jag börjat undra lite...






Smulan, som satt och fulade sig bredvid när jag gjorde barn ville också gärna prova.
Och hon visste precis vilken kändis hon skulle välja.






Pär ville också prova. Pär ville egentligen prova med Zac Efron eller möjligtvis Darin, men jag tyckte det vore mer passande om det var någon i Pärs egen ålder... Så det fick bli Justin Bieber. ^^


Jag kan ju förstås tycka att de två senare bilderna är ganska lika varandra... Måste vara för att alla föräldrarna är små gnagare. :)

(Laddar för en arg kommentar? Läs detta först: Vi på Fluffgänget har absolut inget emot Justin Bieber. Speciellt inte Pär. ^^)

Här kommer länken till sidan förresten, för er som inte såg de fyra andra smyglänkarna. :)
http://www.makemebabies.com


Nej, nu ska jag göra världen en tjänst och gå och lägga mig. ^^


Känner mig ganska jobbig idag.

Kanske för att det på sina håll blev "snökaos" efter typ två millimeter snö (Västtrafik firade årets första snö med att dra in ett par busshållsplatser. Det gick helt enkelt inte att ta sig fram där), kanske för att jag efter ett långt uppehåll åter går på koffein, men kanske också för att jag spenderat nio timmar med att bli ägd av superbakterier på labb.

Vadå, undrar du.

Jo. I samband med att läraren förkunnade att vi kunde gå hem så fort våra bakterier slutat växa till sig hördes ett litet krigsvrål från vår bakterieodling och de växte som aldrig förr...

Jag slutade kl 18:00 idag.

Alla andra slutade kl 16... :P

...jag slutade inte kl. 18 för att våra bakterier hade slutat växa då. Jag slutade kl. 18 för att läraren var trött och ville gå hem. ^^;

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha, ha, ja bakterier dom finns nog till bara för att jäklas.

Fattar inte heller det här med snökaos, för att det ligger lite pudersnö.

2010-11-10 @ 18:17:29
Postat av: Mommo

ÄBB, har du börjat tänka att jag ska bli gammelmommo? Nanny är ett bra program på TV:n ^^

2010-11-10 @ 19:05:53
Postat av: Fluffgänget-Sandra

Mommo: Haha, icke. :) Ska göra mitt allra bästa för att aldrig nånsin föra vidare dina läskiga gener. ;) Du kan vara lugn.



Lisa: Haha, det tror jag också. :) Jo, det är lite överraskande att de alltid blir lika överraskade när det kommer snö. De borde ju vänja sig nån gång. :)

2010-11-10 @ 23:11:11
URL: http://fluffganget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0