Blommor och ny film

Idag tyckte jag det var dags att Edvins nya BFF fick en sån där "makeover".

Helt stilig har den ju inte varit där den stått i hörnet med antingen en uppochnedvänd cola flaska högst upp eller en trasig glödlampa.

Nu ser det lite bättre ut. ^^



Få se hur länge den får se ut sådär.

Edvin lär snart få abstinens och slita ur allt vad blommor heter för att få blåsa i den och framkalla nya spännande ljud för våra grannar att begrunda.

Jag känner den där killen. :)





Ni hade helt rätt om att förra filmen var King Kong, förresten. :)


Är det så att jag ritar för lätta bilder, eller är det ni som är grymma på film? ^^

Tänkte jag skulle höja ribban lite (hoppas jag) den här gången.
Fixar ni den här?

Kommentarer
Postat av: Ingela

Forrest gump

2011-04-19 @ 08:23:43
Postat av: Signe

Forrest Gump ;) Innan jag såg föregående kommentar :P

2011-04-19 @ 10:29:00
Postat av: Ingrid

Innan jag öppnade för kommentar ... Forrest Gump. Vad snyggt det blev med en blomma i vasen :)

2011-04-19 @ 18:45:14
URL: http://www.ingridskallare.se
Postat av: mommo

Grabben i graven bredvid?

2011-04-19 @ 19:23:23
Postat av: Anonym

Är det ett staket? I så fall helt klart pulver och nicko från Trazan och Banarne :-)



http://www.youtube.com/watch?v=A8_IQwgaUZw&NR=1

2011-04-19 @ 23:50:26
Postat av: Stiftprinsessan

Om du gillar Forrest Gump kommer du älska "100-åringen som glev ut genom fönstret och fösvann". Nästan samma grej, en vanlig människa som hamnar i ovanliga och historiska situationer.

2011-04-21 @ 11:09:10
URL: http://www.stiftprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0