Hjälp!

Jag kallar till krismöte! Det har uppstått oenigheter i Flufflyan.

På Nintendo Wii kan man ju skapa en egen liten "mii" som alltså är en figur som man själv spelar med. Den ska helst på något vis likna en själv.

Jag gjorde en Mii som jag tyckte var jättefin.


Men nu säger Edvin att jag måste ändra på den.


(för er som inte vet hur jag ser ut i verkligheten finns den här länken)



"Provocerande. Jävligt provocerande"
- Edvin



Vad tycker ni läsare?


Jag lovade nämligen Edvin att ändra på den om ni håller med honom.  ^^;



Kuriosa: såhär ser Edvins Mii ut.




Pär har ingen Mii än, men lovar att visa upp den så fort han skaffar en. ^^

Kommentarer
Postat av: Mommo

ÄBB, ändra genast på din Mii, sådär eländig ser du inte ut, du är söt. Kramisar

2011-01-08 @ 12:21:09
Postat av: Emelie

Ahahah, asgrym mii jue! :P Behåll den!!!

Fin blogg, btw :)

2011-01-09 @ 00:42:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0