Hur ni hittar hit. :)

Jag har som sagt skaffat det där Google Analytics.

Och där kan man ju se vad folk söker på på Google för att komma till min blogg. :)


De flesta sökningar är ju relevanta, typ som "fluffgänget", och även "nålfiltning" får väl anses ganska relevant.

Men sen har vi de där riktiga guldkornen som gör det värt att logga in och kika då och då. :)

Nån har t.ex. hittat min blogg genom att söka på "hur man gör en rymdhjälm". Kan bara anta att det var det här inlägget de hittade då.

Men kanske bättre ändå är att nån hittade hit genom att googla sökorden "blöt råtta luktar". ^^




"Rhytidiadelphus Squarrosus" har också inbringat ett par träffar.


Undrar just om de hittar vad de söker, de som googlar sånt där och kommer hit?

Hon/han som googlade på "Nakna kilar. se" kanske gick bet, dock... Men här i min blogg ska det ju finnas något för alla, så jag slänger väl in en naken kil med en gång. ^^



Har aldrig själv förstått vad som är så himla spännande med dem. ^^;

Men vem är jag att döma?

Jag älskar ju er läsare, trots alla era små sjuka böjningar och preferenser. :)

Kommentarer
Postat av: Signe

HAHA. Dagens garv ^^

2011-01-12 @ 00:54:29
URL: http://signe.blog.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0