Litet fotoinlägg

Idag har både feber och tentaångest varit värre än förut, så idag blir det bara ett kort fotoinlägg.

Ni får ha förståelse. Jag tänker nämligen aldrig mer låta Smulan vikariera som bloggerska, hur illa det än är. :P Inte för att jag faktiskt gav mitt medgivande förra gången...

Hittade den här bilden i min mobil. ^^
Den är tagen i ett utav våra klassrum/laborationssalar.

Lite dålig bildkvalité. Men pissa inte i handfatet alltså.

Nedrans.



Häromdagen hittade jag förresten vart lokalförvaltningen håller till!



Jättebra att veta ju, ifall man skulle behöva underhåll på lägenheten eller så...

Det ska de ju ha koll på.

Men sådär spontant efter att ha sett deras tillhåll kan man kan ju tycka att de är lite blygsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0