Bilder från showen!

Så, ingen läsare kan nog ha undgått att vi var på Michael Jackson-showen It's all for love igår. ^^

Det var kanonbra!!
:D

Och jag lovade ju er att jag skulle visa lite bilder!

Och så var jag så smart nu va, så istället för att mata på med bilder en och en så att sidan tar en evighet för er att ladda så har jag krympt bilderna och gjort en enda bild utav dem. ^^



På de första två bilderna använde de black light. Ser kanske inte mycket ut på bilderna, men tillsammans med Michael Jacksons flytande danssteg så var det nog det mest surrealistiska dansnummer jag nånsin sett. ^^

Och lutningsscenen ur Smooth Criminal var också med, som ni såg. ^^


Skitcoolt!

Han hade såna där skor som man hakar fast i scengolvet. Inga linor.

Har faktiskt aldrig sett det på riktigt förut. Bara på film.
Ja, och så när råttorna gjorde det för att ni skulle gissa Michael Jackson-videon då förstås. ^^ Men jag tror de fuskade.

(arkivbild)



Apropå att gissa saker;
Pär hälsar att ingen kommit med rätt svar på filmen ännu. :) (Jisses vad ni får gissa mycket i den här bloggen. Säg till om ni tröttnar, hörni. :D)

Vi har fått in en riktigt bra gissning, men det var inte riktigt vad Pär hade tänkt sig.


Jag bad Pär att ge er en ledtråd så ni kunde få gissa vidare, och han hälsar följande:

"...för jag sa, jag sa till Bill, att om de flyttar mitt skrivbord en gång till, då, då, då slutar jag. Jag slutar."

Och
"Om de tar min häftapparat, då sätter jag eld på byggnaden"

Hm....



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Daaamn vilken söt blogg du har! Man blir så glad av att se den :P

2011-05-23 @ 14:19:32
URL: http://annorlundamenvanlig.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!

Intresserad av en inbjudan till bloggsvar? Just nu pågår det en tävling om två inbjudningar till bloggsvar på min blogg. Besök den här sidan och skriv varför just du ska vinna en inbjudan.



http://annalundkvist.blogg.se/2011/may/tavling-bloggsvar.html



Lycka till!

2011-05-23 @ 15:34:04
URL: http://annalundkvist.blogg.se/
Postat av: Stiftprinsessan

Jag känner det lite som att hela grejen, med knäpp kontorsgök och nauros att det kan handla om the Office, bara det att Office inte är en film >.<



AHAHAHA! Aha! Aha!

Office space!

2011-05-23 @ 18:52:31
URL: http://www.stiftprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0