Vilda råttor i vildmarken

Råttorna har bestämt sig för att de äter maskrosblad.

Jag misstänker konstruktionsfel.


Det är nämligen bara hästar och marsvin som äter maskrosblad.

Råttor äter limpa, räkor, leverpastej, potatis, pasta, köttbullar, osv. Eller råttmat. Inte gräs och maskrosblad.


Men råttorna säger att de vilda råttorna i vildmarken äter maskrosblad.
Och råttorna vill väldigt gärna vara som de vilda råttorna i vildmarken.

Råttorna tror att om de bodde som de vilda råttorna i vildmarken så skulle de slippa slåss med mig om fjärrkontrollen till tvn.


Och ja... Ja, jag antar väl att de borde ha bättre koll än mig på hur vilda råttor i vildmarken lever och äter.
De är ju trots allt råttor själva.

Men jag hävdar ändå att råttornas nya inredningsdetalj aldrig passat så bra som nu.



Äter de maskrosblad så är de hästar. Så är det bara.

Kommentarer
Postat av: Signe

Haha, vit smulan :D

2011-05-13 @ 09:48:37
Postat av: Fluffgänget-Sandra

Vit Golbat, ja. ^^

Eller helt enkelt "Göran". Tror det är så han heter, råttan på bilden. :) Lånade in honom speciellt för att kunna ta det där fotot.

2011-05-13 @ 13:19:27
URL: http://fluffganget.blogg.se/
Postat av: My

Hahahaha, nu ska du spendera massor av tid att rykta dem oxå :P

2011-05-13 @ 23:18:34
Postat av: Stiftprinsessan

Om råttorna skulle bo med rats gone wild i wildmarken så skulle de inte ha en tv. Känn på den!

Dessutom tror jag att råttorns version av en lägereld möjligen kan vara ett värmeljus, om man tänker på storleksordning och så, de skulle troligen bränna ihjäl sig när de försöker rosta marshmallows på en normalstor brasa. Så det är bara tråkigt i naturen, bäst att stanna hemma.

2011-05-14 @ 09:33:03
URL: http://www.stiftprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0