Rapport från bokmässan

Jamen då var det upp till bevis!
 
Hur många pokémon fångade Fluffgänget-Sandra på bokmässan nu då?
 
Ja, här har vi hela listan:
 
Om man räknar bort Jan Gullo, Jan Guillos supergulliga alter ego, så är det 13 st! 14 om man räknar Eddecooling. ^^
 
Gillar fotot på Eddecooling och Gardell... Två kändisar i samma foto. Två flugor på smällen, så att säga. ^^
 
 
Apropå på smällen frågade Mark Levengood Eddecooling om han var skengravid. Eddecooling gick nämligen av oklar anledning runt med ryggsäcken på magen.
Bara apropå sådär. ^^ Slå det om ni kan!
 
Jag fick faktiskt skaparna till Wulffmorgenthaler på bild också, men eftersom inte ens jag själv visste vilken som var vilken när kortet knäpptes kändes det inte rättvist att räkna dem som pokémon. En schysst webbserie dock, läs! ^^
 
 
Och japp. Mycket riktigt. Den legendariske Don Rosa var där precis som förra året. :)
Och han ritade teckningar i år också!
 
Fast vi tog ingen i år. Vi har ju redan en som står så fint inramad i vårt vardagsrum. ^^ ...UNTZ!
 
 
 
Däremot passade jag på att få lite fler serietidningar signerade utav min idol Jonas Darnell:
 
 
Han som tecknar Herman Hedning!:
 
(Herman Hedning copyright 1988-2012 Jonas Darnell ([email protected]))
 
 
 
Senare, ett tag efter signeringen, mötte jag honom när jag kom gåendes igenom en bokmonter på mässan.
 
Och han hejade!
Alltså utan att jag hejade först!
 
Självaste Jonas Darnell kände igen mig och hejade!
 
Det gick till ungefär såhär:
 
 
Men jag gjorde ingen större grej utav det. Jag är ju som alla vet sjukt cool och håller huvudet kallt i ALLA situationer!
 
Jag bara hejade lite coolt tillbaka liksom...
 
 
Mmm.. ^^
 
 
 
Sån är jag!
 
 
 
 
Jajjemen...
 
 
...
 
 
Japp!
 
...
 
 
^^
 
 
 
 
 
 
NEJMENOKEJDÅ!! Det var väl kanske mer nåt i den här stilen...
 
 
 
 
Jamen då så, då var det utrett. Även om jag kanske inte sa exakt sådär så är jag ett socialt magplask helt enkelt.
 
Men glad ändå för det. ^^
 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ååhhh ... vad jag är avundsjuk på Edvin (först o främst) och dig. Nästa år vill jag också vara med! Bokar plats på "Gyllene marsvinet redan nu".

Svar: Hotell Gyllene Marsvinet har tagit emot er bokning. ^^
Fluffgänget-Sandra

2012-10-01 @ 07:30:28
URL: http://www.ingridskallare.se
Postat av: Sandra & Monty

Wulffmorgenthaler är bäst ;)

Svar: Word! Kunde inte sagt det bättre själv! :D Därför blev det så himla pinsamt när jag inte visste vem som var vem... ^^; Nej, nästa gång ska jag vara bättre påläst! :D Kram från oss i Fluffgänget!
Fluffgänget-Sandra

2012-10-01 @ 10:46:24
URL: http://lordmontgomery.blogg.se/
Postat av: Elena

Hahaha!
Jag tror du prickade in mig som den skeptiska läsaren :) Knallröda håret och gröna tröjan, jag har visserligen sålt mina rosa jeans men men... :D

Svar: Wow, prickade vi så rätt? :D Får ge Edvin en del av äran här. Jag valde håret och tröjan, för jag tyckte det var snyggt. Edvin valde de rosa jeansen, bara för att (vad är det med den killen och rosa? Gissa vem som ALLTID väljer den rosa tandborsten här hemma :)). Och så prickar han in så rätt! Det är ju inte alla som ägt ett par rosa jeans ändå. :) Kram från oss!
Fluffgänget-Sandra

2012-10-02 @ 16:32:34
URL: http://www.stiftprinsessan.se
Postat av: Paula

Haha! Vilken rolig blogg ni har! Har skrattat högt många gånger när jag skrollat ner, skrattade nog mest åt den finska tankerösten :D

Svar: Hej! Nu är jag ju lite seg på att svara, men tack så jättemycket i alla fall! :) Jätteskoj att få sådana kommentarer! Kram från Fluffgänget
Fluffgänget-Sandra

2012-10-06 @ 20:43:22
URL: http://paulanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida eller blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback


bloglovin
RSS 2.0